Weekoverzicht #9

De week van de broertjes! De ene kwam 2 nachten en de ander 4. Ik ben gebroken, maar lees maar gauw hoeveel leuke dingen ik deed. 🙂

Zondag

Zondag! Praise the lord, tijd voor wat B12. Ik prik na het douchen direct en ga ontbijten. Daarna maak ik pompoensoep, ruim nog wat op voor de broertjes morgen en kijk ’s avonds Heel Holland Bakt.

Maandag

Mijn broertjes komen vandaag! Ik ga met de bus/trein naar Almelo om ze vanaf daar te begeleiden. We doen lekker niks en spelen ’s avonds wat Pokémon. Morgen gaan we zwemmen en naar de McDonalds.

Dinsdag

Lekker uitgebreid vakantie ontbijtje voor de jongens. We voorzien mijn oude fiets van een zadel en fietsen naar het zwembad. We zwemmen best lang. Nou ja, ik zit veel aan de kant, haha. Er zijn ook heel veeeeeeel kinderen. Mijn hoofd kan het niet helemaal aan. Ik ga wel 4x van de glijbaan (waarvoor je een trap op moet)! Daarna fietsen we naar de McDonalds en ik huil omdat dat zo duur is. We halen nog wat chipjes en drinken voor ’s avonds en daarna is het weer chillen. ’s Avonds breek ik even van deze dag, maar ik ga toch House Rules Holland kijken, want daar word ik blij van.

Woensdag

Corné gaat alweer naar huis, dus die zetten we na het ontbijt op de trein. Wiljan duwt me overal heen in mijn rolstoel, yay. Als we terugkomen met de bus vanaf het station, doen we wat boodschappen voor het avondeten. Thuis kijken we tv met soepjes. Heerlijk.

Daarna koken met zijn tweetjes voor de rest van het huis. Wiljan vindt het teveel smaak hebben geloof ik en begint op een gegeven moment alleen kale pasta te eten. Hihi, oeps. ’s Avonds kijken Wiljan en ik de Smosh film, want ik heb helaas niet genoeg energie om in de woonkamer te zitten.

Donderdag

Na het ontbijt breek ik helemaal. Wat. Een. Pijn. Ik lig lekker creperend en jankend op bed, terwijl Pieter probeert wat pijnstillers in me te proppen. Ik lig de rest van de dag helaas op bed. Straks ga ik nog even proberen in de woonkamer te zitten. In ieder geval daar te eten, want ik kan ook niet mee eten nu. Morgen gaan we weer naar het huis van mijn ouders en hopelijk kan ik ’s avonds even naar een vriendin. Zaterdag heb ik nog een verjaardag waar ik heeeeeeeeel graag heen wil, want die lieve mensen heb ik al veel te lang niet meer gezien. Ik hoop zo dat het lukt.

Vrijdag

Wakker! We staan op tijd op, pakken in en reizen naar m’n ouders. Een drie uur durend grapje. Eenmaal daar ben ik zo ontzettend moe. Ik doe nog wat boodschappen met mam en ’s avonds ga ik nog even langs een vriendin, yay.

Zaterdag

Vanavond heb ik een verjaardag, dus ik slaap ook lekker uit om energie te bouwen. Overdag doe ik bijna niks, zit nog even lekker buiten in de tuin en maak Mexicaanse ovenschotel. ’s Avonds naar vrienden die ik in geen eeuwen had gezien, was heel leuk! Ik ben zo blij dat het gelukt is.

Ik typ dit op zondag. Ik zit net op de bank van de terugreis en ik ben echt kapot van de week die je net las. Ik heb er gauw weer een spuitje B12 ingeprikt en vanavond ga ik lekker Heel Holland Bakt kijken. Een kleine sorry voor de afwezigheid van foto’s, maar ik was te druk bezig met het leuk hebben.

Ik zie jullie volgende week weer!